Privacy & Disclaimer:

Van de bezoekers aan de website van Stichting Benedictuskerk worden algemene gegevens bijgehouden. Het doel ervan is om de inrichting van de website te optimaliseren. In de regel zijn deze gegevens NIET tot een persoon te herleiden. Alle informatie die u aantreft op deze website kan fouten bevatten en kan onderhevig zijn aan tijdelijke interruptie. Hoewel de stichting Benedictuskerk zijn best doet om alle informatie zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden, kan het niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele fouten, defects of andere beschadigende consequenties, voortkomend uit het gebruik van deze website. De stichting Benedictuskerk ziet derhalve af van welke aansprakelijkheid dan ook, binnen de grenzen van de Nederlandse wet.
Indien u vragen heeft over dit statement, klik dan op de knop Stuur Bericht links in het menu.

Stichting Benedictuskerk